fbpx

11-01-21Noelle PameijerHandelingsgericht werken in de klas, wat vraagt dit van de leider?

Zijn jouw leerkrachten ook wel eens “handelingsverlegen”?

Dat ze niet weten hoe ze steeds weer moeten omgaan met alle verschillende achtergronden van de leerlingen in de klas? Met daardoor allemaal andere behoeftes en gedragingen?

En wil jij als schooldirecteur handvatten om een integrale visie op handelingsgericht werken kunnen ontwikkelen? Waar iedere leerkracht structureel mee overweg kan?

Kom dan naar de interessante en interactieve lezing van Noelle Pameijer. Zij heeft een indrukwekkend track-record als ontwikkelingspsychologe en weet als geen ander om te gaan met gedrag van kinderen in het (basis)onderwijs. En hoe diversiteit in gedrag duurzaam in het dagelijkse onderwijsprogramma te implementeren.

Noëlle (1959, Verenigde Staten) studeerde klinische ontwikkelingspsychologie aan de Universiteit van Amsterdam. Ze werkte daarna bij een kinder-psychiatrisch centrum (geaffilieerd met Harvard, Boston) en aan de Universiteit van Nijmegen (docente diagnostiek).

Zij ondersteunt schoolbesturen, directies, leerkrachten, leerlingen en ouders bij handelingsgericht werken. Ze werkt als trajectbegeleider volgens de principes handelingsgericht arrangeren (HGA). Daarnaast ondersteunt Noëlle scholen bij de implementatie van HGW en ouderbetrokkenheid.

Speciaal voor schoolbesturen en schoolleiders in de regio Twente komt zij ook in Stadshuys053 een sessie geven! Een workshop op maat waarbij zij aansluit bij de grote behoefte leerlingen onderwijs op maat te kunnen bieden.

Wil jij weten wat haar visie op handelingsgericht werken voor jouw school(organisatie) kan betekenen? Kom dan naar de sessie van Noelle Pameijer. www.hgw-noelle-pameijer.nl